Så mycket att göra såååå lite tid

Heeej alla nära och kära!

Usch nu är det mycket som förisgår i Mikaelas huvud och mycket som hon ska göra. Ett tecken på detta är att hon skriver om sig själv i tredje person!!!

Jag mår bra iaf och jag lever! Massa kuligt som har hänt det senast, kanske får tillfälle att berätta om det snart...

Fick kanonbra pennor av Åsa, som förövrigt är min absolut bästaste vän här. Pennorna har jag suttit och skissat med. Resultatet blev nedan... Alvflickan höll jag på med göörlänge och blev ändå inte riktigt bra. Den andra skissen sjafla jag ihop i söndags kväll. Fan vad glad jag är över att jag har börjat rita igen, mår superbra av det! Försöker lära mig själv och bli bättre, det här med helkropp är något jag försöker lära mig nu, men det är ju supersvårt... hehe som ni kanske ser! Övning ger färdighet eller nått sånt kanske.




Kommentarer
Postat av: Saran

Mikaela, du är min stjärna! Gud vad duktig du är <3

2011-05-22 @ 12:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0