Where you going man you know the world is headed for hell

Mina drömmar har verkligen varit intressanta den senaste tiden. I början av förra veckan drömde jag flera dagar i rad om Zombies och att jag och Daniel jagade och mördade Zombies tillsammans, detta efter att ha sett en del av Zombieland. Mina drömmar har verkligen kännts sådär läskigt verkliga och en natt vaknade jag upp mitt i natten och sa till Daniel "Det är Zombies överallt, men det gör inget för vi vinner".


Den senaste tiden har det varit andra drömmar som har utspelat sig i mitt sovande undermevetna. Jag har drömt och tsunamis, jordbävningar och om att jordens "sista tid är inne" detta har ju givetvis att göra med allt som försigår i Japan och övriga världen i nuläget. Det har dock fått mig att tänka en hel del underhållande dommedagstankar. Att man överallt stöter på diskussion om det samma gör ju att tankarna dyker upp och roar lite då och då. Råkade bland annat ramla in på filmen 2012 häromdagen på tv, vilket förövrigt är en så otroligt megakass film men som självklart väckte liv i mitt undermedvetna igen och försåg mig med ytterligare drömmar. Till och med på Kissies otroligt ytliga blogg kunde man igår läsa ett inläggg om "världens undergång", inte något jäkla stans kan man undvika att stöta på diverse spekulationer kring detta.

"Tänk om världen går under 2012 såsom Mayaindianer förutspådde?..." Jaa det är ju inte mycket man kan göra åt det isåfall, men jag kan ibland tänka på vart jag skulle vilja vara och vilka jag skulle vilja vara med om det mot all förmodan skulle ske.

En sak är säker, jag skule inte vilja vara i USA. Jag skulle definitivt vilja vara i Sverige. Jag skulle kanske vilja ha en stor fest för alla de jag känner och för alla de dem känner och för alla de dem känner och ja ni get the deal. En fet jävla domedagsfest skulle ju vara grymt! Kanske kan vi kalla det "The party no one will remember" eller "The party of tomorrow..... not" eller "Ta en sup nu är sagan slut". Får grubbla vidare på detta och lovar att skicka inbjudningar till alla!

Anyway, här är bästaste låten med Matchbox 20 som det lyssnades en hel del på för ett par år sedan. Den lyssnar jag "the partyplanner" på idag.

Waking up at the start of the end of the world,
But it's feeling just like every other morning before..


BIG HUG

Kommentarer
Postat av: Ronny

hmmm.. fest låter ju skoj (så klart!) men "The party no one will remember" det är väl typ som en vanlig fest?? ;-) (iaf mike och Ronny)

2011-03-27 @ 15:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0