Full för kärlekens skull

Hej mina sköna!

Som ni kanske har märkt har jag inte varit så speciellt aktiv i mina uppdateringar det sista. Jag har nämligen ett litet dilemma... Jag vill skriva allt om min och Rebeccas resa samtidigt som jag vill skriva allt om min och Daniels resa i Miami och allt om vad jag gör varje dag.... resultatet blir inget. Mestadels beror det på att jag jobbar under dagarna och sedan vill spendera min lediga tid med Daniel. Jaa eller hur - något borde jag la kunna uppdatera! 

Jaja här här en bild från en grym kväll vi hade i Miami.... efter att ha brännt sönder oss på stranden under dagen. 




Så vad gör vi just nu... humm Daniel har köpt ett nya playstation 3 MOVE som han försöker göra något random med medans jag precis har gjort ett tappert försök att bleka mina tänder själv. Så jäkla trött på att dom ser helt senapsgula ut... gick sådär dock, gel i hela käften och tandskenor som åkte av osv. Mina tandblekningsförsök kommer förmodligen sluta i att mina kaninframtänder blir kritvita medans resten av leendet ser ut som en gammal kärrings på 150 år! Time will tell!

Hoppas allt är bra med er där hemma! LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0