Daniel är arg på mig

Heeej på er!!!

Daniel är arg på mig för jag råkade dra ut sladden till hans Playstation så att hans senaste "save" försvann...

Åååååh måste göra om - fyfaan va Mikaela är jobbig                  - Va? Jag jag gjorde ju ingenting!!!!

En gladare Daniel i Lakerströjjan och med Pizza i hand!


Nemen allvarligt nu, är väldigt glad över att Daniel är här och vi har det superbra :) Igår införskaffade vi oss lite nytt från Conversebutiken och idag ska vi åka på en shoppingrunda. 

Vi hörs snart!! Hoppas ni har det bra där hemma
- pratade precis med mamma och pappa som sa att snön hade börjat smälta bort, igår var det 20 grader och sol här :D MOHAHAH

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahha, det hade jag också varit :)

Men du är fin ändå!

2011-03-21 @ 01:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0