All by myself

Heeejsan!

Ja då var man heeelt alena igen då. Jag släppte av Rebecca på flygplatsen för några timmar sedan och det var minst sagt sorgligt. När man har två heeelt underbara semesterveckor som vi har haft tillsammans vill man aldrig att de ska ta slut. Det är lite som att rycka loss ett plåster, det spelar ingen roll om man försöker göra det långsamt och försiktigt eller snabbt och brutalt, allt har sitt slut och så även resandet. 

Efter ett sorgset avsked begav jag mig hemmåt och sov i några timmar. Därefter vaknade jag upp till en ensam verklighet. Plåstret hade dragits bort och lämnat en ilsken sveda efter sig. Tillbaka till jobb och rutin. Jag önskar att man kunde vara ledig och resa hela tiden!

Förutom allmän deppighet såhär idag så har plåstret även lämnat efter sig en jäkla massa energi. Jag känner verkligen att jag har sugigt åt mig av varje minut av den här resan och fått möjlighet att njuta av ledigheten!

Mikaela, Rebecca, Mike, Ronny, Rut, Mildred.... Ja vi har haft flera personligheter under resans gång och varje person har fått sitt alldeles egna namn, kort sagt vi har olika dagar njutit på olika sätt, men mer om det när jag skriver lite mer utförligt om veckorna som varit.

Tillsvidare tänkte jag bekänna en sak..... jag har shoppat som en galning denna resan, förmodligen shoppat för hela året. Idag inhandlades tre par converse (ska tillåta mig själv att köpa några till eftersom att det är så grymt billigt här). I övrigt har smycken varit något som det har köpts väldigt mycket av under resan, klänningar, toppar, Victoria Secret har även detta fått utrymme i shoppingbudgeten. Räknade hur många klänningar jag har här, 15 stycken, bara här sen har jag väll minst lika många hemma. Jag är lite smågalen i söta klänningar liksom jag är storgalen i converse!


Aja i brist på ork att skriva ett inlägg om resan idag bjudar jag på detta och lite bilder :)





Hoppas allt är bra där hemma!
Jag saknar er alla otroligt mycket, om ni bara visste!
Eftersom att vi har varit iväg och rest  nu känns det inte som jag har pratat med varken vänner eller familj på år och dar, hoppas på  att få göra det i veckan!



Kommentarer
Postat av: Sara Elizabet

Mikkan!



Saknar dig bästaste vännen! Vi måste prata, vill veta allt som händer i ditt liv opch hur ni hade det på eran tripp! :D



PUSSPUSSPUSS! <3



Och btw, jävla vad fina smycken! Ugglor och supernice halsband!

2011-03-01 @ 13:07:05
URL: http://saraelizanet.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag saaaaknr dig, Mikkan, Mike o Mildred, du underbara och galna människa!! :) <3 <3 <3

2011-03-02 @ 22:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0