Soooofta


Haaj baj!

 

Efter en lång vecka fylld av mycket jobb och slit så bestämde jag mig för att ha en riktig slappedag igår. Därför köptes detta med hem efter jobbet - livsnjutare check!

 

 


Älskar Ben och Jerry! Cosmopolitan är alltid underhållande och snyggingen som var på framsidan denna månaden fick mig att köpa tidningen direkt - love her!

 

Så gårdagen var väldigt slapp och hittills har även lördagen varit väldigt slapp, Nu är det dock andra bullar som gäller, ska slänga ut den där torkade granen som står där nere (har jag berättat om den??), tvätta, städa fixa i ordning mig och dra in till stan för lite utgång med mina nyfunna vänner här!

 

Vi hörs snart!

 

Puss och Kram / Mikaela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0