Jordgubbar i januari

Hej mina fina!

 

Något av mina absoluta favoritsaker att mumsa på är definitivt jordgubbar! Att jag numera bor i ett land där man kan få goda jordgubbar året runt har verkligen triggat igång mitt jordgubbsätande, en skål per dag i princip! Så himlans gött och jag försöker tvärt att ignorera att dom förmodligen är superbesprutade och genmanipulerade - dom smakar fantastiskt!

 

Längtar förövrigt till sommaren när man kan äta dem utomhus med utsikt över solnedgången en varm sommarkväll istället för som nu när jag sitter inomhus en mörk, kall och tragisk natt.

 

Godnatt! Puss och kram / Mikaela

 

 

 


Kommentarer
Postat av: dani

du är min jordgubbe:)

2011-01-15 @ 15:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0