Viktigt med Vänner

Heeej!

Som de flesta som känner mig någorlunda vet så är Vänner min absolutaaa favoritserie EVER! Det finns inget bättre än Vänner och det finns få saker som kan få mig på så bra humör som att kolla på Vänner! När jag fick hela boxen av min bästaste storasyster i 18års present så grät jag av glädje. Då hade jag kollat på vänner i 3 år. Min kära syster var den som introducerade mig för denna underbara serie, sommaren när jag var 15 och hade körtelfeber. Att ligga inne med 40 graders feber i flera veckor var inget roligt men Vänner lättade minst sagt upp mitt humör!

....Sedan dess har jag kollat på alla avsnitt säkert 100 ggr och det är utan överdrift. Varje kväll innan jag går och lägger mig måste jag kolla på ett Vänneravsnitt. 

Här är lite underbara Bloopers :D





LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0