Självständig kvinna

Heeeej heeej hallå!

 

Så i helgen lyckades jag heeelt själv få ut världens största julgran från huset där jag bor, ganska stolt!

 

Så om någon, någon gång undrar hur man får ut en julgran själv ska jag berätta detta steg för steg:

 

1. Dansa ut julen

2. Klä av granen

3. Vält försiktigt den torra stackars granen så den ligger på golvet

4. Ta av foten

5. MOTORSÅGSMASAKERNA - MOHAHAHA

 

Jag slår vad om att de allra flesta hade fått sig ett jäkligt gott skratt om de hade sett mig in action!

 

 

 

 

FÖRE - Visst hade jag dekorerat den fint? Självklart med en Rosett på toppen :)



IN ACTION



Kommentarer
Postat av: Saran

Hahaha! Bra gjort, Mikkan :D

2011-02-01 @ 21:15:33
URL: http://saraelizabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0