Mysigt att måla...

 

Visste ni att jag ibland kommer in i riktiga skissarperioder. Då jag kan sitta och skissa ansikten i timmar. Det är precis som musik, att läsa, kolla på serier, dansa och andra saker som jag kan fasta i - en viss typ av terapi för mig. Ansikten har altid intresserat mig och är en av de få sakerna som jag känner att jag kan teckna helt okej. Dock sker detta bara i perioder när jag får lite ryck eller vad man ska säga. För några veckor sedan hade jag en sådan period vilket resulterade i denna lilla teckning. Funderar på om jag ska göra slag i saken och köpa lite bra sotpennor och sånt därnt och börja öva mig lite mer på att måla. Det är väldigt gött när jag väl hamnar i skissfaserna så varför inte försöka göra det lite bättre och oftare.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna Brobeck

Va i helv... Varför visste jag inte detta???? Fan Mikaela, du har ju talang!

2011-02-08 @ 13:56:47
Postat av: Mikaela Persson

Jag har många dolda talanger Anna, if you only knew ;) grrr

2011-02-08 @ 22:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0