Magsjuk av melodifestivalen

Jag är ju en av de där personerna som hyllar traditioner, och melodifestivalen är en av de traditioner som man givetvis måste bevara. Det enda problemet med denna traditionen är att alla låtarna SUGER! De är sååå menlösa och tråkiga så jag vet inte vad.

 

 

Jag menar Danny "In the Club" visst jag skulle säkert kunna lyssna på den och dansa om jag var ute men seriöst låten i sig och texten är ju förfan så opersonlig så jag vet inte vad. Att han dessutom i mitten av låten blir omringad av två tjejer som han senare klappar till på röven gör ju att man nästan får lite kräk i munnen. Seriöst vad är det med att vissa framträdan alltid ska fyllas av en kille som står och sjunger och massa tjejer som åmar sig? Har vi inte kommit vidare från det? Det är ju för sjutton 2011 nu!!! Tydligen inte eftersom att han röstades till final? Likadant var du ju med han urtönten Jonas Matsson! Nästa flickidol?? Nej tack! Aldrig sett någon mer osäker artist på scen.

 

 

De enda som var bra var ju Le kid för deras superroliga framträdande, muffinsarna som såg ut som två bröst och sprutade glitter var höjdpunkten av hela Melodifestivalen i Luleå!

 

Dock är jag ju som sagt en av de personerna som hyller traditioner så givetvis ska jag även i år försöka följa melodifestivalen.... med skämskudde och spyhink vid min sida!

 

 

MER GLITTERSPRUTANDE TUTTMUFFINS

Mindre åmande och opersonlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0