Kentiga dagar

Heeej!

 

Jag har haft några riktigt kentiga dagar det senaste. Det var ett tag sedan jag dammade av deras musik, men de senaste dagarna har min Kent-playlist gått varm. Givetvis är det bara deras gamla låtar som spelas, dom där med riktigt mycket känsla i sig. Som den här underbaaaaara låten, förstår inte hur man inte kan gilla Kent när det finnns låtar som denna!

 

 

 

En hand mot min strupe och andas blir svårt. En hand runt min hals klämmer alltför hårt, och benen dom bär
inte längre min kropp. Stå...

Det är så det ska vara. Det är så jag vill ha det nu. Det är så det ska vara. Som en perfekt underbar lag.
Perfekt och oförstörbar...som jag...


Kommentarer
Postat av: Anna Brobeck

AAAAH, sjukt! Har också lyssnat massa på kent de senaste dagarna. Satte på Kent (ehehhe) när Sara var här med!

2011-02-07 @ 14:08:54
Postat av: Mikaela Persson

Men shit vad sjukt! Har verkligen inte lyssnat på Kent på hur länge som helst så lyssnar du på det samtidigt typ! Satte på mumma ;) hade han sin tunga där du är så nära att du blir våt men så nära får ingen gå?

2011-02-08 @ 04:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0