Back in DC

Heeej mina kära!

Nu är vi tillbaka i DC igen efter två helt fantastiska veckor på resande fot. Vi har haft det helt otroligtoch jag har såå mycket roliga saker att berätta. Sammanfattningsvis så är detta helt klart de bästa två veckors semester jag någonsing haft! 

Las Vegas . Grand Canyon . Helicopter . Fontäner . Rollercoster . San Fransico . Lyxmiddag . Efter regn kommer solsken . Highway 1 . Utsikter . Motel . LA . Walk of Fame . Top of the Rock . New York . Shopping

Jag ska föröka skriva ett utförligt inlägg om våran underbara resa, lite för er del (ni som kommer att orka läsa) men också för min egen del för detta är något jag vill minnas för alltid!

Tack Rebecca och tack USA för en helt fantastisk upplevelse!

Vi hörs snaaart!! I am back ;)

Love / Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0