Top of the world - How do I come down?...

Heej!!!


Såå då var det helg, känns helt otroligt gött. Har längtat efter helg heeela veckan och jag har verkligen längtat efter att inte göra nåååågonting - vilket är i princip det som jag har sysselsatt mig med denna dag. Jag har städat, tvättat och spenderat timmar framför tv:n, så otroligt skönt!!! Vet inte om jag är knäpp men jag kan verkligen gilla att bara vara med mig själv ibland, att inte behöva tänka på något eller någon annan och inte känna att man måste göra något!


Igår hade jag en görhärlig kväll med Åsa. Vi satt på vår veranda med våra öl och pratade i timmars timmar. Det känns så skönt att jag har henne här och hon har kommit att bli en otroligt nära vän. Grymt kul!


I veckan var jag iväg och shoppade lite, mestadels på en av mina favoritaffärer här - Forever 21. Mina absoluta favoritafffärer i USA är: Forever 21, Victoria Secret, Urban Outfitters och en liten lokalbutik som säljer huuur fina smycken som helst! Jag älskar verkligen shoppingen här - något som jag definitivt kommer sakna när jag kommer hem!



Supersött virkat linne som jag blev kär i...



Sommarspetsigt linne och oranga shorts
(vet att dom ser ut att vara rosa på bilden men dom har en jättefin orange färg)




Köpte även lite nagellack och en PEACE-ring



Och med det säger jag godnatt för nu! Jag är sjukt trött verkligen! 

Hoppas ni sover gött i fina Svea!

Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0