Shoot me - I need to sleep...

Heeej förfasen!

Jag tänkte förse er med en liten uppdatering denna söndagsafton, för er är det ju redan måndag morgon och snart är det detsamma för mig. Därför får det bli en kort uppdatering för jag måste sova, en lååång måndag väntar mig imorgon!

Daniel åkte hem igår. Så jävla sjukt bajstråkigt så jag vet inte vad. Det hade liksom börjat kännas som att han skulle stanna här. Det var som vanligt det jobbigaste som finns att säga hejdå till honom, bölade ögonen ur mig igen även om jag verkligen försökte att inte gråta. Hatar att jag gråter så jäkla lätt förövrigt! Det kan de flesta som känner mig intyga, en riktigt bölmaja är jag. Jaja iaf, det är fruktansvärt tomt men nu är det inte långt kvar tills vi ses igen och mycket roligt som kommer och fördriver min tid tills dess! 


Denna helgen har jag fördrivet tiden genom att redigera min design på bloggen. Jag tycker allt att jag börjar bli lite bättre även om det är svårt att få till det snyggt utan Photoshop, bööhöö borde köpa det! Iaf designen är typ klar, har en rosett i mitt huvud som jag vill ha längst upp till vänster, ska försöka föra in idén till datorn på nått sätt bara. Imorgon ska jag kolla så att det ser bra ut i alla webläsare. Jag älskar att pilla runt med deisgnen!

I övrigt har jag ungefär känt mig som nedan bild sedan Daniel åkte, men vafan efter regn kommer solsken och blabla. Jag ska försöka tänka lite positivt - kanske göra en lista över saker att se fram emot? Är iaf sjukt glad över att han har varit här en månad med mig, världsbäst!

Nu ska jag ta en glass, kolla ett OC-avsnitt och sova! GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0