Låt oss prata om Väder och Vind

Hallojs!

Hoppas allt är bra med er. Här är det kanon, eller a kanon kanske var lite att ta i med tanke på att jag har sovit 6 timmar på två nätter. Jag fungerar inte utan sömn och mitt huvud dunkade sönder i eftermiddags så nu ska jag snart nana och sova iaf 8 timmar!!!! 

Vädret är så jäkla lustigt här va - det är verkligen antingen eller. Igår var det 25 grader och sol - heeelt underbart. Idag är det 15 grader med regn och orkan typ. Kontraster kontraster.


Igår så åkte jag och inhandlade lite kolpennor och ritblock och lekte loss, så jäkla kul att teckna! Insåg dock efter några timmar när jag var klar att hela jag var svart av sotpennorna! 


Nu ska jag sova! Godnatt - livet blir längre med ett skratt HAJBAJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0