Inneboende?

Heej!!

Härom dagen när jag skypade med D så tittade jag ut genom fönstret och såg något av det sötaste jag sett...


Det var som en ekkorre fast mycket större och mycket mycket tjockare! Här är en bild, som jag har lånat, på en smalare variant av denna varelse. THE Groundhog!


Tydligen har den här filuren varit bosatt i min trädgård ett bra tag och har ett gammalt skjul som står på tomten som sitt crib! De flesta jag pratat med om groundhogs säger i princip att de är "avskyvärda skadedjur som äter upp alla växter".


Jag är dock kär i varelsen, inte så kär att jag skulle vilja klappa den eller ha den i min säng, men så kär att jag längtar tills att få beskåda tjockisen igen!


HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0