I may be bad but I'm perfectly good at it.

Fan vad jag gillar att Rihanna och Brittan gör en remix ihop av S&M. När jag var yngre hade jag mitt rum totalrapetserat med Britney Spears posters. Jag klippte till och med ut hennes huvud ur tidningar och gjorde egna kollage av det....... lite stalkervarning när man tänker på det såhär i efterhand. Jag bara älskade älskade henne, jag kommer till och med ihåg mina och Saras då väldigt seriösa argumentationer kring vem som gillade henne bäst. 

Min Britney-kärlek har försvunnit för länge, länge sedan men jag gillar faktiskt vissa av hennes nya låter, skön dricka drinkar och gilla livet musik. - Och man måste ju bara gilla hennes och Rihannas version av denna låten, även om låten i sig endast är grymm för den innehåller textraden - cause I may be bad but I'm perfectly good at it :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0