Det är inte målet som är det viktigaste utan resan dit - Part 3

Heej igen!
Orkar inte sova än :P

Det kommer "tyvärr" inte bli något långt utdraget inlägg om resten av min och Rebeccas resa. Varför? För jag orkar inte skriva så långt heeeh. Vi hade det grymt iaf det ska ni veta! Jag menar Roadtrip, Hollywood, New york och allt annat som vi hann med under två veckors tid - heelt fantastiskt kort sagt!

Här är en väldigt intern film från Las Vegas som jag hoppas att även Rebecca bjussar på. Vilken duo - Vi borde göra tv ihop Ronny!



Den är lite felvänd precis som vi :)

Kommentarer
Postat av: Ronny

hahahahha, nu dog jag lite såhär på morgonen! så jävla grymma är vi! (tur att vi kan texten va?! hahah) Puss på dig min fina!

2011-04-04 @ 10:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0