Sovande

Hej på er!

 

Ni som känner mig vet att jag är väldigt bra på bland annat en sak, detta är att sova. Jag har sovit som en bebis sen jag kom hit, 8-10 timmat varje kväll och ännu mer i helgen. Jag förstår inte hur jag kan vara så slut. Här kommer lite små bilder från platsen där jag spenderar nästan 50% av dygnet - rummet där jag sover. Ni får några små smakprov nu. Jag hoppas på att mysa till det lite med kuddar, filtar, tavlor, mer ljus, bilder på nära och kära osv. Kanske blir lite sådan shopping till helgen - We'll see . . .

 

 

 

Vid min säng - Bilder på mig och systeryster och mig och Daniel

+ drömfångarn i bakgrunden - Ett måste

 

 

Mitt älskade smink/smyckeskrin fick följa med

 

 


Bakom stängda dörrar döljer sig...

 

 

... Supersöt gaderob som förhoppningsvis kommer att fyllas

med betydligt fler klädesplagg under veckornas gång

 

 

Mikaela-hörna med böcker och ljus

 

 


En skolåda med ett ytterst viktigt innehåll

"Mamma Mia"-filmen åkte med

och en people magazine som ska läsas snart



Hoppas allt är bra där hemma! Nu är det snart dags för Gossip girl :)

 

Stora kramar / Mikaela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0