Confession

Hej mina darlings!

 

Jag har något att erkänna...

Vissa kanske trodde att jag verkligen köpte den där bilen, men det gjorde jag inte. Sorry att jag lurades lite, ville bara se era reaktioner :D vilket var ganska kul! Har dock fått låna mustangen denna helgen och glidit runt nercabat i stan. Funderar på att köpa en bil här då det underlättar en hel del. Vi får se hur det blir men om jag gör det kommer det garanterat inte bli en sån där pudding utan snarare en liten skruttig golf eller nått sånt slit och släng.

 

Har iallafall haft en jättebra helg. I fredags var jag på min livs första babyshower. Vi från jobbet hade fixat ihop det och det blev en jättetrevlig kväll. I lördags åkte jag och Jessica iväg på en liten shoppingtripp vilket var kanonkul. Käkade sån där sushi på rullande band  och insåg hur detta fungerar – så smart!  Resterande del av gårdagen spenderades med pizza och soft framför tv:n. Jag har vart helt slut efter denna intensiva vecka så var väldigt skönt att ta det lite lugnt i helgen.

 

Jag börjar sakta men säkert få liiite mer grepp om läget men det är fortfarande mycket nytt här i detta stora land som lilla Mikaela inte alls har koll på. Det var tillexempel den första gången som jag körde bil utanför Göteborg denna helgen, vilket ledde till en väldigt borttappad Mikaela i fredags.

 

Just nu saknar jag alla där hemma såå otroligt mycket. Det känns liksom konstigt att jag inte har pratat med någon av mina vänner på en vecka, Har dock fått massa fina facebook-medelanden osv som jag ännu inte har svarat på. Det har varit väldigt mycket och det är så svårt att sätta sig ner och skriva ner allt. Men jag ska svara snart och jag hoppas att få skypa me några av dom i veckan. Har pratat med Daniel nästan varje dag på skype. Känns jätteskönt att få se honom och kunna prata med honom som vanligt. Uusch vad jag saknar min fina pojkvän. Längtar tills jag får krama honom igen!

 

Jaa jag saknar alla hemma jättemycket redan efter en vecka och det är väll med mycket blandade känslor som jag befinner mig där jag gör just nu. Jag känner fortfarande att det är helt fantastiskt att vara här men den här första perioden är svår, deifinitivt – som jag räknat med.

Jaa jag saknar alla hemma jättemycket redan efter en vecka och det är väll med mycket blandade känslor som jag befinner mig där jag gör just nu. Jag känner fortfarande att det är helt fantastiskt att vara här men den här första perioden är svår, deifinitivt – som jag räknat med.

 

 

Bästaste bästaste vänner hemma hos mig - sista festen i lägenheten men bara dom bästa!

 

 

 


Min kärlek...

 

 

 


Ne nu ska jag snart kolla Desperate Housewives och gotta ner mig i soffan igen.

 

Vi hörs snart – Natti / Mikaela


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror jag råkade skvallra på en fest i lördags om att du inte hade köpt den där bilen, ehehhe.

2010-09-27 @ 15:04:16
Postat av: Sara Elizabet

<3

2010-10-02 @ 00:12:42
URL: http://saraelizabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0