Precis som hemma -

Hej på er!
Orkar inte med nått långt inlägg idag men bjuder på mina HM-fynd. Så glad när jag hittade jackan och ringen här nedan. Jag är fullt medveten om att jag faktiskt är i USA och att det finns mängder av andra roliga affärer här som inte härstammar från Sverige. Ändå väljer jag att gå in och köpa grejjer på HM. Visst är det väll lite tråkigt men i det här fallet säger det framförallt mycket om hur grymt HM är tycker jag  -Love Sweden, Love HM!

I keep dancing on my own!
Night night! / Mikkan

Kommentarer
Postat av: Sara Elizabet Johansson

Så har man gått och trott att du inte uppdaterat, så kollar man från iPhonen och ser nya inlägg. Fan vad min dator är virusfuckad. Jävlar vad fina grejer du köpt. Ringen skriker ju Mikaela :)

2010-10-09 @ 22:43:14
URL: http://Sara
Postat av: Helena

Mycket snygga grejer du har köpt syrran!



Hoppas du har det bra annars, kul att konferensen var lyckad. Gillar korten bredvid din säng ;) ta hand om dig så hörs vi snart - roligt att läsa hur du har det!



Stora kramar

2010-10-12 @ 07:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0