En månad i USA

Hej sötnosar!

 

Nu har jag varit här i drygt en månad. Tiden går verkligen himlans fort! Efter en månad i USA går det att beskriva hur jag känner med ett ord - GLAD. Jag är så himla glad över att jag gör det här och över att jag vågade lämna trygga Göteborg för ett tag. Att jag bara efter en månad känner att jag har växt och utvecklats är något annat som gör mig väldigt glad. Framförallt känner jag mig glad över att jag har anpassat mig och redan nu känner att det blåa huset där jag bor är mitt hem. Det är häftigt hur människor fungerar och hur snabbt det går för en person att komma in i ett helt annat samhälle med helt andra vanor.

 

Såå stooor kram från mig till er! Jo jag är verkligen glad över hur bra allt har gått sen jag kom hit men det gör inte att jag saknar er där hemma mindre - ni är bäst!

 


Kommentarer
Postat av: dani

vackraste flickan

2010-10-19 @ 08:08:34
Postat av: yaz

va fan, jag skulle precis säga det ju! :M luder danne :M :M :M :M :M :M :M

2010-10-22 @ 12:38:00
Postat av: Helena (syrran)

Åh vad du är vacker systra mi.. Blir rörd..



Grymt fina bilder du har tagit, saknar dig!



Stora kramar



Helena

2010-11-03 @ 07:14:13
Postat av: Mikaela Persson

Åååh syster yster - SAKNAR DIG SÅÅ MYCKET!!!

2010-11-03 @ 14:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0