WOW 12 dagar kvar

Nemen TJA!


Det är helt sjukt, vart har tiden tagit vägen? Om 12 dagar är jag hemma igen för att tillbringa en helt fantastisk månad med vänner och familj. Det ska bli så fruktansvärt roligt att få träffa er alla igen. Saknar er så!


Dock är det med stressblandad glädje jag nu har insett att det endast är 12 dagar kvar. Vad hände med de nästan tre månaderna som jag hade planerat att tillbringa i ett filosoferande uttråkat tillstånd? Det kanske är ett gott tecken på hur kul jag har haft det här, vilket jag kanske borde vara tacksam för men ändå? Vad hände med att jag skulle ha en himlans massa fritid som skulle bidra till att jag hittade mig själv och kom på vad jag ville göra framöver? Jo jag har allt kommit ett litet steg på vägen men ändå?


Till ännu viktigare saker hör att jag endast har köpt en julklapp. SHIT! Denna helgen får det bli shoppingrunda!

 

 

 

 

Min sista kväll med mina bästaste.

Snart ses vi igen och ska ha lika kul som då!


Kommentarer
Postat av: Anna

Finaste Mickis! Längtar så!

2010-11-30 @ 16:03:16
Postat av: Sara Elizabet

FYRA FUCKING DAYS KVAR TILL DU ÄR HÄR! :D

2010-12-08 @ 00:31:09
URL: http://saraelizanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0