I need a hug!

Vissa dagagar,... ja hur ska jag uttrycka mig?.... humm SUGER!

 

En riktig skitdag, ibland kan man inte ens sätta fingret på vad det är som ligger till grund för skitdagen - den bara är där och skitar ner i ens vecka. En sådan där dag när man känner att varje lite sak går fel, det kan börja med något så enkelt som att man spiller ut kaffe eller liknande på morgonen och i den stunden så vet man, ja man bara vet - att idag kommer bli en sugig skitdag!

 

Idag har varit en sådan dag för mig, vilket egentligen inte har att göra med saker som har gått fel utan snarare hur jag kännt mig. Tiden räcker inte riktigt till för mig just nu, energin har runnit ur och jag blir stressad av minsta lilla grej som kommer upp, bläää. Dessutom känns det som om jag har feber, haft ont i huvudet hela denna skitiga dag vilket bara har gjort den ännu skitigare!

 

Hemma när man har sådana här sugiga skitdagar och man tycker riktigt synd om sig själv finns det alltid någon man kan söka tröst hos, någon som kan ge en en välbehövande kram. Det kan vara en vän, en familjemdlem, pojkvän, whatever, det finns i princip alltid någon där som kan ge en den där kramen som städar upp ens skitiga dag. Här finns det dock ingen jag känner att jag kan vända mig till på det sättet. Nej idag får jag städa undan den här skiten själv!

 

I NEED A HUG!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan få en kram eller två eller massa när du kommer hem :$

2010-11-24 @ 22:35:46
Postat av: Rebecca

Kram!!

2010-11-24 @ 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0