HÖSTLEK

Heeej mina kära!

Jag är så himla dålig på att uppdatera! Därför kompenserar jag nu med en stor dos bilder av höstlekar...

 

Washington vid hamnen

 


Svenska ambassaden

 

Pumkin Patch

 

Åkte lite traktor


Hängde med Svampbob Fyrkant

 


Jag har lekt runt en hel del med min chefs supersöta barn...


En glad Mikaela


Jag har aldrig varit med om en såhär vacker höst, solig, varm och färgglad


Lekte med lite löv...

 


...och lite mer löv

 


Badade i lite löv..

 

...och lite mer löv


Happyhappy

 


Alla dessa utsiktsbilder är tagna vid Blue Ridge Mountains - Shenandoah National Park

 


Happy Halloween


Läskiga varelser som gick Trick or Treat


och fick en himlans massa Candy

 


Min första egengjorda pumpa - var svårare än jag trodde :P

 


Stor Kram från Mikaela till er!



Kommentarer
Postat av: dani

pumpan är glad:(

älskar dig

2010-11-02 @ 03:18:42
Postat av: Mikaela Persson

Baby pumpor kan också vara glada :)

Älskar dig!

2010-11-02 @ 18:35:08
Postat av: Anna

Gillar du löv?

2010-11-02 @ 21:47:17
Postat av: Mikaela Persson

Gillar du röv? Trodde jag du skrev först :D Dessa löven gillar jag

2010-11-02 @ 22:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0